RO-team

Menu
Reklamní sdělení
Tvorba webových stránekhttps://blog.pageride.comPoznejte výhody balíčku služeb Premium! Aktivujte si jej na 30 dnů ZDARMA.
Měj své vlastní webové stránky!https://www.websnadno.czMít své vlastní webové stránky nebylo nikdy jednodušší. S WebSnadno je můžete mít i Vy.
E-shop snadno & rychlehttps://www.websnadno.czSystém WebSnadno nabízí moderní e-shop s podporou on-line plateb.

Milovice 23.3. 2024   4H

Po zimě a delší pauze začíná nová sezóna klasicky závodem na 4H v Milovicích. Těšíme se protože po dlouhé době je velice obsazená skupina auta amatér a dokonce na startu budou 4 vozy značky Aro. Konečně srovnatelná konkurence . Start v 14.30 hod a hurá do boje , velice vyrovnaný závod a trvalo nám 5 kol než jsme udachmali soupeře ujali se vedení a to udrželi s náskokem dvou kol až do konce . Trať byla velice rozbitá a záludná na nebezpečná místa. Vše se ale vydařilo , auto i posádky fungovali na výbornou a tak na 6 km dlouhé trati zajíždíme 20 kol za 4H a bereme body za první místo.

Vyhlášení sezóny 2023

Ofroad Maraton Šiklův Mlýn 11.11. 2023

Poslední závod sezóny westernové městečko Šikland. Vyjímečně bez sněhu ale trať velice těžká a rozbitá. Máme nový motor tak uvidíme . Rozdíl výkonu je znát , soupeře trápíme , pak ale přichází porucha v podobě ukroucené poloosy v nepřístupném terénu. team Fábio nám posílá svoje lidi s autem a navijákem a dostáváme auto do depa , opravujeme a jedeme dál. Veliká škoda protože jsme byli druzí . Tak nakonec bereme body za třetí místo a potvrzujme druhé místo celkově za rok 2023. Děkujeme všem za pomoc a podporu.

Offroad Maraton Hodonín 14.10. 2023

Trať zahalená tajemstvím vzdálená 360km od baráku. Celé na písku kam chodí trénovat kluci Dakarští . Jedeme v pátek zapůjčeným Volvem z práce, protože pouze tady startují auta jako první hned brzy ráno. Sluncem zalitá trať dlouhá 5 km rovná jako krásná lesní šotolina se postupně začala měnit v pískové dobrodružství a autí dostalo pořádně zabrat. Bojovali jsme s úbytkem výkonu motoru a po 4 hod odstupujeme . Zbyli na nás body za třetí místo .

Offroad Maraton Trstenice Drmoul 28.8. 2023

Velice oblíbená trať už z mého mládí a výcvikáče Velké Hleďsebe kde jsem jezdil s tankem a zakopával se polní lopatkou. Po letní pauze jedeme urvat nějaké další body , cíl je jasný budeme-li jen dvě posádky za volant půjde Lenka  aby se dostala do tempa kdyby bylo potřeba střídat řidiče při dlouhé soutěži. Jak jsme řekli tak se stalo , po pár kolech jde dvě hodiny kroužit a pak si to za mokra dojíždí David. Vezeme body za druhé místo.

Dobřanské Offroad peklo a crosscountry závod o pohár města Dobřany .

Sranda maraton na Dobřanské trati , akce za humny a vyhlášená trať 24H. Jedeme , kolo má 7 km fakt masakr , start během k autu , moc jsme si to užili a v posledním kole David potvrdil vítězství a projel cílem s největším počtem ujetých kol.

Offroad maraton Rokycany 2023

Na začátku to bylo neuvěřitelné a šílené jako nápad odjet maraton na mokřadech u nás ale podařilo se zrealizovat a opravdu se stalo skutečností. Takže poprvé v historii jedem na závody 2 km . Pohoda , pomáháme stavět trať a realizovat akci. Počasí se povedlo , bylo sucho až moc. Ráno odstartovalo 132 motorek do dvouhodinovky , pak asi 50 čtyřkolek , pak děti 2x 10 minut a v 15 hod přišli na řadu auta. Ty jela pětihodinovku. Bylo to super svezení , auto fungovalo , vozili jsme kamarády , na prvního jsme stejně neměli takže jsme si s jistotou přivezli body za druhé místo. Děkujeme celému teamu a fanouškům za super závod.

Offroad maraton Milovice 2023

Zima utekla strašně rychle a první závod sezóny je tu. Milovice , prach a šíleně rozbitá a tvrdá trať charakterizuje tuhle lokalitu. Čeká nás 4H střídání po dvou hodinách a je o co bojovat jsme 4 v kategorii. Konečně rovnocený soupeř Aro Jurda teamu. Fakt se bojovalo až do posledního kola a to jsme stihli pouze my takže soupeřovi potvrzujeme  po 4 hodinách náskok 5 minut jedním kolem navíc.  S 19 ujetými koly končíme na druhém místě ve skupině auta amater.

Milovice 23.jpg

Offroad maraton Šiklův Mlýn 2022

Poslední závod sezóny , klasika sníh na cestu , zima a dnes i mlha , trať jako loni jen opačně. Start v 15 hod byl o kousek posunut , takže chvilku za světla , pak po tmě , trať rozbahněná a mlha taková že se nedalo jet na rampu , přesto bojujeme, po vystřídání nasazuje svižné tempo a tlačíme konkurenci , ale jen chvilku, pak praskla páka řízení , kluci se po cca 10 min dostali do depa , ono když to nezatáčí tak je to nic moc , ale povedlo se a nastupuje nouzové řešení protože páka je dost blbě svařitelná tak to risknem a uvidíme. Podařilo se a kluci to dokroužili na 3. místě do cíle . Je to tam , pro rok 2022 jsme vícemistři ve skupině auta amatér.

Offroad maraton Jihlava 2022

Úplně nová trať ve známém areálu Pístova , kam jsme se těšili. Počasí se povedlo, jedeme s přenocováním s Aviabydlíkem a Arem s podvalem . Docela už velký team. Start byl v 16 hod , v kategorii jedeme 2 posádky takže se jdeme svést . Vše se povedlo , záludnou bahenní a rozbitou trať absolvujeme jen s drobnými šrámy kvůli prošlápnutým brzdám . Jinak jsme si to moc užili , a body za druhé místo nám zajistily jistou pozici v celkovém pořadí ročníku 22.

Offroad maraton Ředhošť 2022

Na tuto trať se vždy moc těšíme. Velice členitá a rychlá trať . Ideální je trocha vody a to se letos povedlo , pršelo cca do 13 hod a to bylo úplně přesné. Auta startovala v 16 hod do 5H závodu. V kategorii jsme byli 4 takže bylo i o co bojovat . Začal David ve velice svižném tempu , ale benzínová konkurence začala na rovinách udávat tempo a my jsme klasicky byli pozadu , pak se nám utrhl držák tlumiče takže jdeme svařovat . 10 min ztráta vydržela 3 kola , tlumič upadl znovu ale jinde i s kusem nohavice. Takže opět sváření a ztráta 24 min. Oprava se povedla a do boje vyráží opět David a začíná jet palbu a útočit na třetí místo . Rozdíl 7 kol se mu povedlo za poslední hodinu stáhnout o 1 kolo takže jsme 4. ve skupině auta amatér. Závod byl super , moc jsme si ho užili.

Offroad maraton Trstěnice 2022

Trať kterou jsme neznali , pouze jsem zde působil před 20 lety na vojně, proto jsme se velice těšili jak to tam bude vypadat . Jedeme v pátek s bydlíkem . Večer sedíme u kluků kecáme , pečeme buřty . Ráno pohoda slunce a teplo , slibovaný déšt kropil celou republiku kromě nás takže prach a hic. Startujeme v 16 hod do 5 H takže celé za světla . Trať hezká , rychlá a spousty skoků. To se projevilo na popraskaných perech , ale dalo se na nich dojet až do cíle . Opět na nás zbylo druhé místo . Děkujeme moc všem za podporu.

Offroad maraton Janovice 5H

Naše velice oblíbená trať , zde jsme začínali před 3 lety naše závodění se samíkem , blízko od domova a super lokalita. Start byl v 16 hod do 5hodinovky , jeli jsme na výlet měli 4 spolujezdce takže se střídalo po hodině . Tempo svižné ale stačilo jen na druhé místo které jsme po celou dobu jistili. Vše se povedlo takže body a pohár sebrány . Tak příště zase někde , díky za podporu.

_MG_8899

Offroad maraton Milovice 4H

Zima skončila , byla velice krátká takže na auto nezbyl čas a tak proběhl jen rychlý servis a jelo se . Řídil David a Kája a Lenka se prostřídala s Vláďou . Kluci jeli velice svižně , do posledního kola se bojovalo neb byli s konkurencí na stejno v počtu kol a rozdíl byli jen minuty . Ty ale vyhrály protože Fabiovci stihli vjet těsně před 4 hod do posledního kola a my už ne . Stejně konkurovat Pajeru je s Arem super výsledek a druhé místo veliká odměna . Díky za podporu a budeme se těšit příště :-)

Sezóna offroadmaratonů 2021 pro nás skončila třetím místem v celkovém pořadí auta amatér .  Děkujeme všem moc a moc za podporu. Těšíme se v roce 2022 na trati :-)

Offroadmaraton Šiklův Mlýn 4H

Poslední závod sezóny byl daleko na dopravu , byla zima a v této lokalitě i spoustu sněhu. Ráno bylo - 14,7 pod nulou a 5 cm sněhu a celý den padal . Trať byla vymrzlá a hrozně uklouzaná ale nakonec se nám to moc líbilo. Auto fungovalo a s jedním střídáním nás zavezlo do cíle na druhém místě . Bylo to zasloužené a odměnou nám bylo vyhlášení v mistním salónu westernového městečka se super hospodou a krásným teplíčkem.

Offroadmaraton Ředhošť 5H

Akce na kterou jsme se moc těšili. Jedem už v pátek , protože na známá místa se rádi vracíme. Ředhošťská motokrosová trať patří mezi naše oblíbené , známe ji z Aro šou festivalu , a moc se nám líbí. Počasí sice nic moc , byla zima a přeháňky.  5 aut ve skupině a rychlá měkká trať slibovali vyrovnaný boj.  To se potvrdilo a krom Fábia jsme byli všichni na dosah v jednom kole , pořadí se měnilo  ale znamenalo to jen ztrátu sekund a ne kol . Taková situace vydržela asi hodinu, pak se to začalo měnit a odpadat cizí technika.  Podařilo se mi to vyjet až na první místo které David jen utvrdil zvětšujícím se náskokem.  Zaváhání přišlo asi 40 min před koncem kdy David dojel s tím , že vlivem silného deště nejdou vyjet výjezdy. Vystřídali jsme se a zkusily bojovat , vše se povedlo a s náskokem 4 kol po odebrání jednoho kvůli penalizaci za nedodržení tratě protože poslední výjezd nešel vyjet jsme skončili s 56 odjetými koly na prvním místě ve skupině auta amatér.

257720511_4700262476661268_509454559988354259_n

Offroadmaraton Vroutek 5H

Sluncem zalitý den , pěkná sice tvrdá a pro auto náročná trať  nedaleko Podbořan a pětihodinovka nás přivítala v půlce října .Měli jsme větší pauzu protože máme spoustu aktivit a museli jsme něco vynechat. Proto jsme se nezúčastnili maratonu v Hodoníně který byl v září. Sice nás to vyřadilo z bojů o druhou příčku v celkovém pořadí ale to se nedá nic dělat. Jsme zde a jdeme bojovat  . Je nás 5 ve skupině . Technika prověřila bdělost hned v zaváděcím kole kdy odešel elektro magnet na čerpadle a přestalo to jet , opraveno za 30 s ( motor nejde chcípnout ale jede :-)   ) . Pak vlivem otřesů se nám povolili zadní dveře , pak prasklo pero na plynu takže servis jel pořád , pak přijeli kluci s utřesenou rampou a pak jsme ztratili pravý rejd a to se mi už nezdálo a pravda se potvrdila , ohnuté páky řízení , rozbíhavost 10 cm a odstoupení po 4 hodinách. Nicméně nejsme jediný kdo řešil technické problémy a tak na nás stejně zbylo druhé místo za nakroužená kola. Takže paráda a za měsíc v Ředhošti ahoj.

20211016_2755_Podborany

Offroadmaraton Vřesová 8H

Na konci léta jedeme vyvětrat techniku do Sokolova na výsypku na osmihodinovku. Je to pro nás výzva neboť takovou délku závodu pojedem poprvé. A bylo to maso , lilo celý den takže trať byla velice extrémní , bojovali jsme s blátem a dlouhými výjezdy , pak s prasklým lankem od plynu , prázdnou pneumatikou , nabouraným předkem od soupeře a ve finále jsme o 1 kolo skončili na třetím místě . Je až neuvěřitelné že po 8 hodinách v extrému bylo na prvním místě auto s 52 koly , na druhém s 50 koly a na třetím my a 49 kol. Fakt pěkný a vyrovnaný závod.

Offroadmaraton Milovice 26.6. 2021

Po dlouhé pauze vlivem covid 19 jedeme konečně na závody. Milovice , 6H , nové tlumiče a nově složená posádka . Máme už 3 dvojice takže střídání bude po dvou hodinách. Trať byla velice rozbitá ale vlivem nových závodních tlumičů se to dalo . Postupně jsme se propracovávali dopředu pořadím a Kája to vytáhl až na úplně nejvyšší příčku a ta se nám povedla udržet. autí fungovalo na výbornou , jen jsme vystřídali a umyli okno . Tak to má být .

20210626221856_IMG_5320

20210626181759_IMG_5301

Offroadmaraton Stříbro 29.8. 2020

Premiéra nového vozu proběhla na domácí půdě na tankodromu Šibenik u Stříbra . Nastoupili jsme v novém složení aby David nejezdil na spolujezdci sám . Já jsem jel s Lenkou ( dcera ) a Kája jel s Davidem. Tři auta ve skupině naznačovala veliký boj o medaile. Pohybovali jsme se pořád na druhém místě , pak třetí odpadl a kája začal tlačit nivku před sebou a stahovat náskok . Pak se jim ale rozkočilo zavěšení kola a byli cca 1 km od servisní zóny potmě a dešti. No nic beru hever na rameno a běžím spravovat při svitu telefonu a minimem nářadí , vše se daří a vracím auto na trať. Odeměnou ná bylo druhé místo ve skupině auta Amater a uznání vítěze za naši snahu bojovat a dostat auto zpět.